بسه دیگه (stop)

 اهای!!

تو فکر میکنی کی هستی/!؟!

فکر میکنی من کی هستم؟

فکر کردی کی هستی؟   یه عروسک گردان واسه قلبم؟

قلب منم که خوب عروسکی واست شده...

بسه دیگه...

به خدا خسته شدم..

هر روز    هر روز   هر   روز    ه ر  ر  و   ز  

با خودم تکرار میکنم  نه...من عاشقش نیستم...نه من دوسش ندارم....

خودم تو خونه زندونی میکنم تا حتی نبینمت...شاید فراموشت کنم...شاید

بهم نخند  چون خودمم میدونم که این غیر ممکنه..

من دارم سعی میکنم دوست نداشته باشم...

لعنتی تو چرا  هر دفعه جلو چشمم ظاهر میشی؟!

خوب حق داری برخوردامون اتفاقیه...شاید

خدایا  چیو میخوای بهم بفهمونی؟!

اینکه هنوزم دوسش دارم؟

اینکه عشقش توی قلبم یه ضربانه واسه وجودم؟

من باید چی کار کنم  خودت کمکم کن!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, |